5 C
Pals
Dimarts, 19 gener 2021

Presenten la campanya #JoSocEmporda com a primera acció d’impuls de la marca Empordà

La campanya JoSocEmpordà vol difondre els atributs del territori a tots els visitants de les comarques empordaneses, per fer-ho animen als visitants però també als empresaris i associacions a compartir contingut amb l'etiqueta #JoSocEmporda

El més llegit

Detenen un home per cremar quatre vehicles i dos contenidors a Sant Feliu de Guíxols i Palamós

Els Mossos d’Esquadra han detingut aquesta matinada un home de 35 anys, i veí de Reus, com a presumpte autor d’un delicte d'incendi i danys

27 classes confinades al Baix Empordà després d’una setmana de segon trimestre

El municipi amb més impacte de coronavirus a les escoles és, amb diferència, Sant Feliu de Guíxols, que té 15 classes confinades. El segueix Palafrugell, amb 4 grups en quarantena.

1.568 vacunats contra el coronavirus al Baix Empordà mentre les dades s’estabilitzen

Sembla clar que amb l'empitjorament de les dades a Catalunya (i també a Espanya) ja es pot parlar de tercera onada. Però, quin és l'impacte del coronavirus al Baix Empordà ara mateix, quan fa una setmana que s'ha reprès l'activitat laboral i escolar després de les vacances de Nadal?

Crema una caravana a Esclanyà

El fum va deixar una persona ferida i la van evacuar
Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -

El Consell Comarcal del Baix Empordà i el de l’Alt Empordà, han presentat la campanya #JoSocEmporda a Torroella de Montgrí, aquest passat dijous. L’objectiu és consolidar la marca Empordà, que té per finalitat difondre els atributs del territori. Les dues administracions supramunicipals confien en la implicació de la societat empordanesa, ja siguin empreses, entitats, associacions o particulars, per consolidar la marca.

La presidenta del Consell Comarcal de l’Alt Empordà, Sònia Martínez, ha explicat que “és l’inici del camí que ha de recórrer la marca Empordà per donar a conèixer el nostre territori per tot el món”, amb l’objectiu, ha dit, “que tot això es tradueixi en una dinamització del sector turístic, del món cultural i del lleure i de tota l’economia de la zona”.

Per al president del Consell Comarcal del Baix Empordà, Joan Manel Loureiro, “l’Empordà com a marca existeix fa molt temps en el nostre imaginari col·lectiu”, i ha explicat que l’èxit de la nova marca està supeditat a “si se la fan seva la gent, les institucions, els emprenedors, les escoles, les entitats i associacions, i també els visitants i tothom que estimi aquesta terra”. En aquest sentit, ha explicat que la campanya #JoSocEmpordà “és un primer pas per fer visible aquesta marca”.

Joan Loureiro a la presentació de la campanya Jo Soc Empordà | Imatge de l'Ajuntament de Begur
Joan Loureiro a la presentació de la campanya Jo Soc Empordà | Imatge de l’Ajuntament de Begur

A la presentació també hi han assistit els consellers de turisme dels dos consells, Agustí Badosa i Xavier Dilmé. També cal destacar l’assistència del director dels serveis territorials de Territori i Sostenibilitat a Girona, Pere Saló, i la directora dels serveis territorials d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Elisabet Sànchez, a més d’una bona representació de la societat empordanesa, entre la qual hi havia diversos consellers i alcaldes.

- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

El TSJC suspèn l’ajornament de les eleccions del 14-F

El tribunal estima les mesures cautelaríssimes que demanava un dels recursos, presentat per un particular

Altres notícies