Primer punt per al Palamós en l’estrena a casa

El Santboià va deixar als locals amb les ganes d'aconseguir el triomf en el seu debut al Municipal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

No serà fàcil aquesta Lliga Elit per als blau-i-grocs. En dues jornades disputades, les dificultats que han plantejat els rivals han estat importants.

Ahir, el Santboià va arrencar un punt del Municipal Palamós-Costa Brava i va deixar als locals amb les ganes d’aconseguir el triomf en el seu debut a casa.

Els barcelonins es van avançar ben aviat. Al minut 7, Blanco aprofitava una indecisió dins de l’àrea palamosina per establir el 0 a 1.

A partir d’aquí, el Santboià va defensar el resultat amb solidesa, i els d’Àlex Redondo no van poder obtenir l’empat fins a la segona part.

Un gol de penal transformat per Xevi Germán serviria per empatar a 1, resultat que seria el definitiu.

Caldrà millorar en les properes jornades dins del procés d’adaptació a la nova categoria.

La setmana vinent, duel complicat al camp del Vic.

- Publicitat -
- Publicitat -

“Aquella nit al Tiffany’s” de Ràdio Capital guanya el Premi Ràdio Associació

La producció de Ràdio Capital recrea en format de ficció sonora l’intent d’atemptat contra la discoteca Tiffany’s de Platja d’Aro l’any 1969

Altres notícies