Primera Cita s’estrenen amb ‘Deixa’t anar’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 20 d’abril arribarà “Sabotatge” el debut dels Primera Cita, una banda de set joves que després de treballar durant tot el 2020 en el disc ara es presenten en societat amb l’estrena de ‘Deixa’t anar’, el primer avançament d’un disc que comptarà amb les col·laboracions de Rubén Sierra i Ovidi Díaz de La Pegatina o de les formacions Ginestà i Iglú.

Primera Cita arriben amb un so positiu i amb una forta presència d’instruments de vent i amb una aposta molt eclèctica que va des del reggae, passant per la rumba, tot sense oblidar el seu estil pop.

El videoclip de ‘Deixa’t anar’ s’ha rodat en diferents localitzacions de la costa catalana i ens explica una història entre dues persones, que perfectament podria ser una primera cita.

L’entrada Primera Cita s’estrenen amb ‘Deixa’t anar’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Lildami, Flashy Ice Cream i dani6ix & IZZKID entre els artistes catalans del Brunch Electronik Festival 2026

El Brunch Electronik Festival torna a Barcelona per consolidar-se com una de les cites d’electrònica referents de l’estiu. Al Parc del Fòrum s’hi aplegaran més de 60 grans noms de l’electrònica mundial amb un lloc reservat pel talent català. Del 7 al 9 d’agost podrem gaudir de la música dels ja consolidats Lildami, Flashy Ice

Altres notícies