Primers clients al Càmping Palamós

És l'únic càmping obert en tota la Costa Brava, i la majoria tenen previst fer-ho el mes de juny

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner Tancaments Albert

L’únic càmping obert a la Costa Brava és el Càmping Palamós. La fase 1 preveu que aquests establiments puguin obrir amb les mesures de seguretat oportunes. En aquest cas, els clients que han arribat son, essencialment, famílies amb autocaravana d’arreu de la província de Girona, tal com explica el Diari de Girona. De fet, només s’hi poden allotjar en bungalows o autocaravanes, ja que de moment resten tancats espais com l’interior del bar i les parcel·les amb tenda. Per ara, tenen allotjades una desena de famílies.

La majoria d’aquests establiments turístics tenen previst obrir el mes de juny. Estan acabant de definir protocols i mesures de seguretat a adoptar. Avui, el president Pedro Sánchez ha anunciat en la seva compareixença que Espanya començarà a rebre turistes internacionals el mes de juliol, i també anticipava que «molt segurament» a finals de juny tot l’Estat haurà passat la fase 3, de manera que es permetrà la mobilitat interprovincial.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
clinica milena

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros a dinamitzar l’economia gironina

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros durant el 2027 a subvencions per impulsar l’economia de les comarques gironines. Els ajuts cobriran projectes de promoció econòmica, dinamització comercial, comerç de proximitat i tecnologia. Les convocatòries s’adreçaran a ens locals, associacions de mercats i entitats sense afany de lucre de la demarcació a partir de principis de l’any vinent.
- Publicitat -
clinica milena

Altres notícies