Professors de l’Institut de la Bisbal fan pantalles protectores facials amb impressores 3D per a una residència

N'han fabricat un centenar per a la Residència Zoilo Feliu i també s'han ofert per seguir fent-ne si s'escau

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els professors del Departament de Tecnologia de l’Institut la Bisbal d’Empordà han fet al voltant d’un centenar de pantalles protectores facials amb impressores 3D. Aquestes ja s’han enviat a la Residència Zoilo Feliu, que necessitava més material d’aquest tipus. L’entrega la va fer el personal voluntari de Protecció Civil del municipi.

Des de l’institut, també s’han ofert per seguir fabricant-ne si s’escau, tot i que ara han quedat ben abastits.

A la Residència, des de l’estat d’alarma, s’han restringit les visites als pacients que, de fet, no poden veure a les seves famílies aquests dies per evitar contagis, ja que son un grup de risc.

- Publicitat -
- Publicitat -

Més de la meitat de les empreses turístiques del Baix Empordà van mantenir l’activitat durant tot el 2025

L’Observatori del Turisme del Baix Empordà ha publicat els resultats dels indicadors europeus de sostenibilitat turística corresponents al 2025. L’estudi mostra que més de la meitat de les empreses van obrir tot l’any. També destaca l’elevat pes de la contractació temporal i la baixa presència de productes locals en l’oferta turística de la comarca.

Altres notícies