5.6 C
Pals
Dijous, 29 gener 2026

Quatre empreses aspiren a redactar la revisió del POUM de Santa Cristina d’Aro

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Quatre empreses procedents de Barcelona i Girona s’han presentat al concurs obert per a la redacció de la revisió del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) de Santa Cristina d’Aro. La revisió del planejament té com a principal objectiu donar sortida a les zones industrials o d’activitat econòmica.

Font-Viñolas Arquitecte SLP i Projectes Arquitectura i Urbanisme Canosa-Diez SLP originaries de Girona i Amador Ferrer i Tourism Business Builders SL de Barcelona són les empreses que aspiren a ser escollides. El concurs de revisió del planejament cristinenc té un pressupost de licitació de 326.700 euros i el termini d’execució és de 3 anys.

Aquest matí s’ha reunit la Comissió d’Experts, presidida pel cap del Servei Territorial d’Urbanisme de Girona, Jordi Domènech, Josep Maria de Solà-Morales, arquitecte del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, secció Girona; Marta Grassot, arquitecte responsable de la comarca del Baix Empordà; Josep Pinto, geògraf de la Universitat de Girona, i Joaquim Brugué, expert en participació ciutadana de la Universitat de Girona per valorar cada una de les quatre propostes presentades.

L’alcalde Xavier Sala va apuntar que a Santa Cristina i al seu entorn “hi ha escassetat de sòl industrial i comercial” i caldria transformar-ho. La revisió del POUM és un dels punts més importants del programa de mandat de les tres forces de l’equip de govern, format per ERC, Guanyarem i Independents.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
00:18:16

Els Descarrilats: “Anem enfeinats fins l’últim moment, però el premi es veure la cara del públic”

Els membres de la colla “Els Descarrilats” estan ultimant els preparatius per al Carnaval, amb la il·lusió intacta malgrat les dificultats. Entre l'esforç per acabar les carrosses a temps i les esperades disfresses fetes a mà, els Descarrilats esperen que el resultat d'aquest any sorprengui el públic i els jurats.

Altres notícies