«Quina vergonya!»: l’Ajuntament de Calonge denuncia les destrosses a Sant Antoni la nit de Sant Joan

El consistori ha fet un missatge denunciant les destrosses que s'han produït aquesta nit a Sant Antoni de Calonge

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La nit de Sant Joan ha deixat incidents al Baix Empordà. El 112 han rebut 176 trucades relacionades amb la revetlla, i és la setena comarca amb més avisos.

Alguns dels incidents han passat a Sant Antoni de Calonge. Allà, el seu ajuntament s’ha vist obligat a fer un tuit denunciant les destrosses que han fet un grup de persones.

https://twitter.com/ajuntcalonge/status/1407981002522304516

A les imatges que l’Ajuntament ha penjat a les xares si veuen plantes a sobre de cotxes, o llançades al mig del carrer. I acompanyen les fotografies amb un text on diu: «Així estava Sant Antoni aquest matí». I afegeixen: «Quina vergonya que hi hagi gent que no sàpiga celebrar la revetlla sense fer destrosses». I acaben amb un «lamentable».

- Publicitat -
- Publicitat -

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre renoven el seu conveni de col·laboració

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre han renovat el seu acord. El conveni obre una línia de crèdit de 100 milions d’euros. Els associats tindran condicions preferents per renovar instal·lacions, obtenir liquiditat i millorar la gestió. També rebran suport especialitzat per adaptar els seus negocis a les necessitats actuals del sector turístic local.

Altres notícies