27 C
Pals
Dimarts, 15 juliol 2025
- Publicitat -

Rehabiliten la façana i les cobertes de l’església de la Pietat, de la Bisbal

Les obres tenen l’objectiu de solucionar la major part de patologies possible en l’àmbit de les cobertes de l’edifici.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dimarts 1 de febrer arrenquen les obres de rehabilitació de les cobertes i restauració de les façanes de l’Església de la Pietat de la Bisbal. L’edifici presenta una sèrie de patologies que generen filtracions d’aigua al seu interior i comporten un deteriorament sever de paraments i revestiments interiors, que acaben malmetent l’església. Si bé posteriorment l’equipament serà sotmès a una reforma integral (de les cobertes, dels canals d’evacuació i dels revestiments de la façana, entre d’altres), aquesta primera etapa s’avança al projecte atesa la urgència de solucionar les patologies més evidents que causen aquests greus problemes de filtracions d’aigua.

Les obres que arrenquen aquesta setmana, doncs, tenen l’objectiu de solucionar la major part de patologies possible en l’àmbit de les cobertes de l’edifici. Els treballs tenen un pressupost de 34.000 euros, dels quals la Diputació de Girona en subvenciona 14.100 euros. La previsió és que l’actuació tingui una durada d’un mes i que a finals de febrer ja estigui enllestida.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:22:15

Xicranda: “Gravar un àlbum amb havaneres inèdites de Roglan ha estat una oportunitat única i especial”

Aquest dimecres 16 de juliol, el duet d'havaneres Xicranda presenta el seu nou àlbum, amb havaneres inèdites del compositor de 'La Barca Xica', en un acte a la Biblioteca de Palafrugell. Recuperem el que ens van explicar durant el programa especial de la Cantada d'Havaneres de Calella.

Altres notícies