Rigoberta Bandini anuncia nou disc a la tardor i una retirada temporal dels escenaris

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Rigoberta Bandini va ser la convidada ahir al programa “La Resistencia”. La cantant catalana va dir entre altres coses que està “hasta el coño” i que necessita una aturada temporal dels escenaris.

La cantant té previst anunciar una gira de tardor la setmana vinent i després d’aquests concerts especials es prendrà un descans bastant llarg. Va matisar que una cosa és retirar-se dels escenaris, però que de feina no deixarà de fer-ne i que el projecte Rigoberta Bandini no s’acabarà.

Després de l’expectació que van causar les seves paraules al programa de David Broncano, aquest dijous ha compartit un missatge a les xarxes on ha anunciat el seu primer disc, que arribarà a la tardor, amb temes ja coneguts i alguns altres d’inèdits.

Per altra banda, aquest dijous està previst que s’estreni ‘Así bailaba’ la col·laboració amb Amaia.

L’entrada Rigoberta Bandini anuncia nou disc a la tardor i una retirada temporal dels escenaris ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’EnCanta 2026 reivindica la resistència cultural amb una nova edició centrada en la proximitat i la diversitat

Del 6 al 10 de maig de 2026, l’EnCanta tornarà a convertir-se en un punt de trobada imprescindible per a les músiques d’autor, amb una edició que reforça el seu compromís amb la cultura de proximitat i la creació de circuit per a propostes emergents i arriscades. Enguany, el festival posa el focus en la

Altres notícies