Rihanna estrena ‘Born Again’, tot i que avança que no traurà disc aviat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest divendres ha arribat ‘Born Again‘ la segona proposta de Rihanna per la banda sonora de “Wakanda Forever” després de ‘Lift me up’.

Fa uns dies l’artista va explicar que tot i que actuï a la mitja part de la Super bowl i que acabi d’estrenar dues noves cançons, el nou disc encara trigarà en arribar. Sí que va avançar que està preparant un projecte especial, tot i que sense donar molts detalls més.

El darrer disc de la cantant va ser “Anti”, editat el 2016, des de llavors l’artista ha estat més ocupada amb els seus altres negocis, que no pas amb la música.

L’entrada Rihanna estrena ‘Born Again’, tot i que avança que no traurà disc aviat ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Incendi de les Gavarres: els Bombers treballen per tancar el flanc dret i evitar que el foc s’obri cap a Girona

L’incendi de les Gavarres ja supera les 2.000 hectàrees i el dispositiu treballa per evitar que el canvi de vent obri un escenari de molt més potencial

Altres notícies