13.1 C
Pals
Divendres, 9 gener 2026
- Publicitat -

Sanejaran el passeig de Tamariu per evitar problemes quan plou fort

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Sanejaran el passeig de Tamariu per evitar problemes quan plou fort
Loading
/

El sanejament del passeig marítim de Tamariu vol evitar que s’acumuli l’aigua quan plogui fort.

Fins ara, no hi havia separació entre l’aigua de la pluja i les aigües residuals, i això generava un “caos considerable” quan plovia fort i hi havia inundacions, en paraules del regidor d’urbanisme Lluís Ros.

Ara es separaran les dues aigües perquè no es barregin i es bombaran cap a l’estació de depuració. El regidor ha assegurat que són unes obres menors, i que no hi ha perill que s’allarguin com les del passeig de Llafranc.

Segons explica Ros, s’intentarà fer el mínim perjudici pels veïns i no es treballarà en cap de setmana i Setmana Santa, amb la previsió que abans de l’estiu ja estiguin acabades les obres.

Finalment les obres començaran amb un mes de retràs.

- Publicitat -
- Publicitat -

La millora de l’accessibilitat turística a Platja d’Aro s’aconsegueix des de la col·laboració pública i privada

L’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i s’Agaró desenvolupa accions diverses per fomentar l’accessibilitat al municipi com l’adaptació d’espais o el foment de cursos de llenguatge de signes, entre altres iniciatives.

Altres notícies