21.4 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

Santa Cristina d’Aro engega un servei de mediació de conflictes

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El nou servei de mediació impulsat per l’Ajuntament de Santa Cristina, centrarà la seva activitat en l’àmbit de la família i oferirà suport a través de la mediació per donar resposta a les famílies que es troben en situacions de conflicte.

Aquest nou servei, que serà gratuït, s’adreça a les famílies cristinenques que tenen algun conflicte relacionat amb la cura d’avis/es o persones dependents, conflictes intergeneracionals (relacions entre pares, mares, fills/es, avis), separacions o divorcis, herències i negocis familiars.

Aquest serà un servei on es treballarà a partir de la comediació (dos professionals junts mediaran en els conflictes familiars) i des d’un enfoc sistèmic. Cal dir que és el primer servei municipal d’aquestes característiques a les comarques gironines i per tant, l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro esdevé una vegada més pionera i innovadora en quant a serveis d’atenció a les persones.

Les persones interessades poden sol·licitar una mediació familiar dirigint-se al Punt d’Igualtat de Santa Cristina d’Aro

- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra retorna als escenaris: 10 concerts vestits d’”Animal”

Sopa de Cabra ha decidit acabar el curs 2025 amb un cop de puny al cor. Una última gira abans d’una aturada de nou mesos. Un comiat temporal que té regust d’història viva del rock català. Aquest viatge ha estat batejat amb el nom d’“Animal”, i no per qualsevol motiu. La banda gironina vol recuperar

Altres notícies