13 C
Pals
Dijous, 20 març 2025
- Publicitat -

Segon ofegament mortal a la platja dels Griells de L’Estartit

Amb les dues víctimes mortals d'ahir a L'Estartit, són 9 les persones ofegades des de l’inici de l’estiu a les platges catalanes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Una dona francesa de 63 anys va morir ahir a la tarda ofegada a la platja de L’Estartit  on onejava la bandera verda, i en la mateixa zona on al matí havia mort ofegada una dona de 66 anys.

El telèfon d’emergències 112 de Catalunya ha rebut l’avís d’uns testimonis a les 18.03 hores alertant que una dona s’havia ofegat i es trobava inconscient a la sorra. Hi han arribat unitats del SEM, que han intentat reanimar-la sense èxit, i de la Policia Local de Torroella de Montgrí. La Guàrdia Civil es fa càrrec de les diligències.

Amb les dues víctimes mortals d’avui a L’Estartit, són 9 les persones ofegades des de l’inici de l’estiu a les platges catalanes.

Protecció Civil de la Generalitat insisteix en la importància d’extremar les precaucions a la platja i escollir, en la mesura del possible, aquelles que estiguin vigilades.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Més de 170 persones participen en la Conferència Estratègica del Baix Empordà

La primera Conferència Estratègica del Baix Empordà ha reunit més de 170 persones per definir els projectes de futur de la comarca. La mobilitat, la desestacionalització turística i l’accés a l’habitatge han estat els principals reptes identificats.

Altres notícies