10.6 C
Pals
Divendres, 26 febrer 2021

Platja d’Aro edita el segon “Welcome Pack”

La iniciativa va sorgir l’any 2018 en el marc del Consell Local de Desenvolupament Econòmic i entre les dues edicions se n’han editat 35.000 exemplars

El més llegit

Calonge i Sant Antoni no tindran policia local durant la nit davant les protestes

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha decidit deixar al descobert el servei durant les nits de la Policia Local i només cobrir els torns de dia davant le protestes de la setmana passada, segons ha informat el Diari de Girona.

El CSIF demanda l’ajuntament de St. Feliu de Guíxols

La Central Sindical Independent i de Funcionaris ha actuat per defensar un funcionari a qui no se li reconeix la tasca de suplència

L’alcalde de Palamós respon als ecologistes: el model actual del camí de ronda és l’únic possible

Es posarà sauló compactat en algun tram del camí i s'ha canviat una petita traça del camí que passava per l'aparcament de la Pineda d'en Gori, que desapareixerà.

Pescadors i científics aposten per tancar la pesca en 175 km2 del litoral gironí

Després de mesos de treball dels investigadors de l'ICATMAR amb els representants de les confraries de pescadors catalanes i les seves federacions, s’ha arribat a un consens per protegir totes les espècies de fons d’un total de 18 àrees del litoral català que en total representen més de 400 quilòmetres quadrats.
Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -

L’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro impulsa enguany la segona edició del seu Welcome Pack, un talonari amb ofertes, descomptes i promocions a 53 establiments i serveis del municipi en sis àmbits: moda i bellesa, calçat i complements, òptica, allotjament i restauració, oci i serveis i oci nocturn. La iniciativa va sorgir l’any 2018 en el marc del Consell Local de Desenvolupament Econòmic i entre les dues edicions se n’han editat 35.000 exemplars i s’ha incrementat un 6% el nombre de participants.

El producte s’ofereix als participants de diferents esdeveniments que es portin a terme al municipi -esportius o congressos-, als usuaris de creuers que visiten la vila, i també als turistes allotjats als diferents establiments turístics, hotels, aparthotels, càmpings o apartaments turístics. Algunes de les ofertes són descomptes entre el 5 i el 50%, obsequis i regals com a complements de les compres principals o promocions 2×1. Un producte que té la voluntat d’esdevenir un atractiu per al visitant i convertir-se un estímul per fer shooping tot l’any i de manera transversal en els diferents tipus de d’establiments i alhora contribuir també a consolidar el municipi com a centre comercial i d’oci a cel obert.

- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

Altres notícies