7.6 C
Pals
Dissabte, 18 gener 2025
- Publicitat -

Una setmana per tancar tots els hotels del Baix Empordà per ordres del govern espanyol

És una decisió que servirà, segons el Ministeri de Sanitat, per lluitar contra la pandèmia del coronavirus a tot l'estat espanyol però també afecta a la comarca baix empordanesa

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La crisi del coronavirus segueix afectant la comarca del Baix Empordà. En menys d’una setmana, el proper dijous 26 de març, tots els hotels de la zona, i de l’estat espanyol hauran de suspendre les seves activitats.

L’ordre executada pel Ministeri de Sanitat també afecta càmpings i altres establiments turístics. De fet, si els allotjaments ja no tenen hostes, caldrà tancar-los. En cas contrari, la data límit és el 26 de març, segons s’ha publicat aquest dijous a la nit al Butlletí Oficial de l’Estat. Una mesura per seguir lluitant contra la proliferació del coronavirus COVID-19.

“La concentració de persones en allotjaments turístics, que han de compartir determinats espais comuns, implica un increment del risc de contagi, per la qual donada la situació de restricció en la mobilitat de persones resulta necessari, per garantir la contenció de la pandèmia, procedir a suspendre l’obertura al públic d’aquests establiments” Ordre SND/257/2020, del 19 de març publicat al BOE

Aquesta decisió no només afectarà allotjaments sinó zones per aparcar les caravanes, com és el cas a Castell-Platja d’Aro. Al municipi, actualment, hi ha diverses rulots amb gent que no es pot desplaçar.

Com es pot llegir al Butlletí Oficial de l’Estat, aquesta nova normativa estarà vigent fins que s’acabi l’estat d’alarma.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:18:19

Xavier Santos: “A la jornada que fem aquest dissabte a Torroella es barregen la salut vascular i la passió per la muntanya”

Aquest dissabte arriba a Torroella de Montgrí la jornada solidària per la salut vascular. La voluntat és recaptar fons per l’Associació ActivaTT per la salut, una entitat sense ànim de lucre, que es dedica a la recerca sobre les malalties vasculars, en especial la trombosi. Una malaltia que afecta milers de persones i que sovint passa desapercebuda. I per parlar-ne ens ha visitat el cooperant de l’associació i impulsor de la jornada, Xavier Santos. 

Altres notícies