augment de personal

La gerència i el comitè d’empresa de l’hospital de Palamós arriben a un acord per augmentar el personal

Les reivindicacions per la falta de personal van sorgir de les reclamacions dels treballadors i treballadores de la tercera planta i d'altres serveis de l'hospital i del centre sociosanitari Palamós Gent Gran.

Últimes notícies

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...