Aquesta obra suposarà una nova via de connexió entre el front marítim de Palamós i el nucli de Sant Joan. S'inaugurarà, previsiblement, en els primers mesos del 2022.
Més de 700 establiments hostalers de Girona participen aquest estiu en la campanya Banderes Verdes. També hi prenen part Blanes, Lloret de Mar, Roses, Sant Feliu de Guíxols i Torroella de Montgrí. La iniciativa premiarà el reciclatge de vidre. També reconeixerà els municipis i locals més compromesos amb la sostenibilitat.