Quim Tor és un fotògraf bisbalenc que porta 40 anys captant la història de la Bisbal d’Empordà. Ens proposa un viatge fotogràfic per la vida social, cultural i esportiva de les últimes quatre dècades del municipi. Des del 14...
Ahir van començar a desmuntar la bastida que ha servit per a fer les obres de rehabilitació. Els problemes consistien, entre d'altres, en la disgregació de la pedra que forma l'edifici amb perill de caiguda de petits fragments i la mala evacuació de l'aigua.
L’actuació s’ha fet dintre del marc del Pla de Barris i forma part de les activitats de museïtzació que el consistori està realitzant al voltant de l’edifici
CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre han renovat el seu acord. El conveni obre una línia de crèdit de 100 milions d’euros. Els associats tindran condicions preferents per renovar instal·lacions, obtenir liquiditat i millorar la gestió. També rebran suport especialitzat per adaptar els seus negocis a les necessitats actuals del sector turístic local.