Taylor Swift anuncia el seu nou disc ‘evermore’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Taylor Swift ha sorprès a tothom amb l’anunci del seu novè disc, el germà de “folklore”, que portarà per nom “evermore” i que arribarà aquest mateix divendres.

Taylor explica a Instagram que no podia deixar d’escriure cançons i va decidir seguir explorant el terreny que va iniciar amb el seu vuitè disc.

En el disc ha creat cançons al costat d’Aaron Dessner, Jack Antonoff, WB (William Bowery, el pseudònim de la seva parella Joe Alwyn) i Justin Vernon.

També s’han presentat les cançons del disc on trobem col·laboracions de The National, Haim i Bon Iver. El tema que obre el disc ‘willow’, és l’escollit per ser el primer videoclip del treball, i que també s’estrenarà en les properes hores.

L’entrada Taylor Swift anuncia el seu nou disc ‘evermore’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’ÍTACA Sant Joan omple la platja Gran de l’Estartit en una segona jornada marcada per l’estrena d’ÍTACA Plaça

El festival va reunir milers de persones a l’Estartit en una jornada que va destacar per l’espectacle de 500 drons i els concerts de La M.O.D.A. i La Ludwig Band.

Altres notícies