25.9 C
Pals
Dissabte, 6 setembre 2025
- Publicitat -

Temps assolellat amb vent del nord i ambient fred

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Comencem una nova setmana amb un matí fred i temperatures mínimes entre 2ºC i 4ºC.

Després de les pluges d’ahir avui tindrem una jornada en general força assolellada.  L’ambient serà fred i amb vent de component nord que bufarà amb força entre feble i moderada. 

La tranquil·litat meteorològica durarà poc aquesta setmana ja que, si bé demà dimarts encara farà força bon dia pel matí, cap a la tarda ja tindrem més núvols.  I dimecres ens arriba un glopada d’aire fred del nord que ens portarà temperatures molt baixes i la possibilitat d’alguns plugims.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:08:16

Mariana y La maquinaria: “A la Fira d’Indians estrenem el nostre disc abans que a Cuba”

L’orquestra cubana Mariana i la Maquinària ha debutat a la Fira d’Indians de Begur amb un concert ple de ritme, fusió i complicitat amb el públic. Han presentat el seu nou disc “Avilonia” per primer cop fora de Cuba.

Altres notícies