Temps primaveral i de contrastos entre el matí i la tarda

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Retorna l’estabilitat amb components de bon temps marcats per l’anticicló. I això ho notarem distingint dos tipus de previsions al nostre territori baix empordanès: les poblacions més a la línia de la costa durant les primeres hores del dia tindran núvols baixos i boires que en principi no haurien d’entrar a les zones més interiors de la comarca. I aquí és on hi haurà la diferència amb temperatures més baixes on la hi hagi boira i una mica més altes on el sol pugui sortir més lliurement. Això ens porta a marcar mínimes properes als 6 graus.

Al migdia, el dia quedarà amb núvols prims però el sol podrà escalfar i la sensació càlida ja ens acostarà cap al temps primaveral. Esperem una temperatura máxima que estarà molt propera als 16-18 graus.

I amb aquesta tendència seguirem les properes jornades. Res fa pensar en algun canvi de temps que espatlli la bonança, almenys a curt termini.

- Publicitat -
- Publicitat -

Vespres de Caves Hill consolida la seva aposta cultural amb una segona edició plena de música, gastronomia i territori

Vespres de Caves Hill tornarà aquest 2026 amb la seva segona edició després de l’èxit aconseguit l’any passat, quan el festival va reunir més de 1.000 assistents al Penedès. El cicle, que fusiona música, gastronomia i caves en un entorn singular, se celebrarà els dies 18, 19, 20 i 21 de juny a partir de

Altres notícies