21.7 C
Pals
Dimarts, 8 juliol 2025
- Publicitat -

The 1975 publiquen el disc “Notes on a conditional form”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest divendres s’ha posat a la venda “Notes on a conditional form“, l’esperat nou disc dels The 1975, que després de modificar la data de sortida uns quants cops finalment ja s’ha publicat.

El quart disc del grup té una duració de 80 minuts, un fet molt poc habitual en els llançaments discogràfics actualment i un total de 22 cançons.

Algunes d’elles les hem pogut anar descobrint els darrers mesos, sent ‘Guys’, la peça que tanca el disc, la darrera en presentar-se.

La banda britànica presentarà aquest nou disc el 3 d’octubre al Sant Jordi Club, si la situació mundial amb els concerts en directe ho permet.

Recordem que aquest seria el primer concert que el grup ofereix a Barcelona, ja que sempre que havien d’actuar han acabat cancel·lant o ajornant el directe.



L’entrada The 1975 publiquen el disc “Notes on a conditional form” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dimarts 8 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el...

Altres notícies