19.3 C
Pals
Diumenge, 6 juliol 2025
- Publicitat -

The 1975 publiquen el disc “Notes on a conditional form”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest divendres s’ha posat a la venda “Notes on a conditional form“, l’esperat nou disc dels The 1975, que després de modificar la data de sortida uns quants cops finalment ja s’ha publicat.

El quart disc del grup té una duració de 80 minuts, un fet molt poc habitual en els llançaments discogràfics actualment i un total de 22 cançons.

Algunes d’elles les hem pogut anar descobrint els darrers mesos, sent ‘Guys’, la peça que tanca el disc, la darrera en presentar-se.

La banda britànica presentarà aquest nou disc el 3 d’octubre al Sant Jordi Club, si la situació mundial amb els concerts en directe ho permet.

Recordem que aquest seria el primer concert que el grup ofereix a Barcelona, ja que sempre que havien d’actuar han acabat cancel·lant o ajornant el directe.



L’entrada The 1975 publiquen el disc “Notes on a conditional form” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Vida Festival tanca una edició d’èxit amb 32.000 assistents i ja anuncia la primera banda del 2026

El Vida Festival ha tornat a triomfar amb una onzena edició que ha aplegat 32.000 persones al recinte de la Masia d’en Cabanyes de Vilanova i la Geltrú. Durant tres dies —del 3 al 5 de juliol— el festival ha ofert un centenar d’actuacions provinents d’onze països diferents, combinant grans noms de l’escena musical internacional

Altres notícies