The Crab Apples presenten el videoclip de ‘Me Da Igual’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

The Crab Apples presenten avui el videoclip del cinquè single d’avançament del seu pròxim disc. Si fa unes setmanes podíem escoltar Me Da Igual, ara el videoclip dirigit de nou per Enric Vilageliu (director del seu anterior single, Cucarachas) actua com a metàfora mostrant-nos com se senten Laia Alsina, Carla Gimeno i Laia Martí (aka The Crab Apples) dins de la indústria musical, on sembla que hagis d’encaixar en un perfil concret com a artista per a poder ser valorada.

Amb una estètica cinematogràfica, aquest clip es converteix en un manifest audiovisual en el qual la banda deixa clar que per molt que sentin que no encaixen en els esquemes establerts i que la carrera de fons s’està fent dura, aquí segueixen (i seguiran!), donant guerra.

L’entrada The Crab Apples presenten el videoclip de ‘Me Da Igual’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni estudia emprendre accions legals contra SOM Calonge i Sant Antoni per “ús fraudulent de la intel·ligència artificial”

El consistori acusa la formació de difondre continguts falsos que perjudiquen la imatge institucional. SOM Calonge i Sant Antoni reconeix l'ús de la IA en un context "habitual" de sàtira política i afegeix que la seva voluntat en cap moment és desinformar.

Altres notícies