The Tyets situen “Cafè pels més cafeteros” entre els 40 discs més venuts a l’estat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Mentre “Cafè pels més cafeteros” (Luup Records, 2025) continua creixent a les plataformes digitals, The Tyets es preparen per arrencar la seva ruta cafetera. El nou àlbum ja ha aconseguit situar-se entre els més escoltats de l’Estat, situant-se en la posició 35 de la llista de Promusicae en la seva primera setmana. A més, temes com “Un petonet”, al costat de Juan Magan, o “Si ho deixéssim tot”, destaquen entre els temes preferits pels fans del duet de Mataró.

Un àlbum, “Cafè pels més cafeteros”, que, en només dues setmanes, s’estrenarà en directe a La Mirona en el marc del festival STRENES de Girona. Concretament, serà els dies 26 i 27 d’abril quan, per primer cop, tots els nous temes de The Tyets agafaran una nova dimensió. I és que, com ens tenen acostumats, el duet de Mataró està ultimant un directe carregat d’energia i ple de novetats.

L’entrada The Tyets situen “Cafè pels més cafeteros” entre els 40 discs més venuts a l’estat ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Policia Local de Sant Feliu celebra la seva festa anual amb un increment de la plantilla i 21.000 serveis en un any

La Policia Local de Sant Feliu de Guíxols ha celebrat la seva festa anual amb un acte institucional on s’ha reconegut la tasca del cos durant l’últim any. La jornada ha estat marcada per l’homenatge a quatre agents que es jubilen i la presentació del balanç d’actuacions del 2025.

Altres notícies