11.2 C
Pals
Dijous, 22 gener 2026

Torna la campanya “Aixequem les persianes” per dinamitzar els locals buits de la Bisbal

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La campanya Aixequem les persianes torna a la Bisbal amb la voluntat d’aconseguir fomentar el lloguer dels locals comercials buits per fer-los més visibles i atractius als potencials emprenedors. La campanya també pretén promocionar els productors agroalimentaris de la Bisbal d’Empordà, Corçà, Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura, Forallac i Ullastret.

L’Ajuntament de la Bisbal, juntament amb el de Tortosa, lidera el grup de treball de la Xarxa de Barris sobre dinamització comercial de locals buits en els nuclis antics que disposen d’un Pla de Barris. La campanya que es desenvoluparà a la Bisbal se celebrarà a la vegada en 17 municipis d’arreu de Catalunya.

Actualment, a La Bisbal, hi ha quatre locals comercials disponibles del nucli antic que han acollit a tres productors agroalimentaris per tal que presentin els seus productes: Recuits de Fonteta (C/Ample, 5), Mel Mas Entresserra (C/Ample, 5) i Cervesa Fondi (C/Canonja, 16). Aquests aparadors estaran muntats durant tota la campanya comercial nadalenca per tal de reforçar la finalitat de la companya.

- Publicitat -
- Publicitat -

Anunciades les nominacions dels BRIT Awards 2026 amb Olivia Dean i Lola Young al capdavant

Els BRIT Awards 2026 ja han fet públiques les seves nominacions. Olivia Dean i Lola Young lideren la cursa d’enguany amb cinc candidatures cadascuna, convertint-se en les grans favorites d’aquesta edició. La llista de nominats inclou un total de 92 nominacions repartides en 16 categories. Entre els artistes més destacats també hi ha Sam Fender

Altres notícies