Torna la campanya Temps d’Uriços

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A Sant Feliu, torna la campanya Temps d’Uriços

La campanya gastronòmica Temps d’Uriços té lloc a Sant Feliu de Guíxols fins al mes de febrer. Durant aquestes setmanes, es pot degustar aquest producte en 23 restaurants del poble. El dissabte 28 de gener es farà una Uriçada Popular als Jardins Juli Garreta.

Els Masos de Pals celebren aquest cap de setmana la seva festa petita

Aquest dissabte el pavelló polivalent dels Masos de Pals acollirà la festa petita. A 2/4 de 5 de la tarda començarà un espectacle infantil i a partir de les 6 s’hi posarà el conjunt Boogie Woogie pel concert i ball.

I recordem que avui és dia de mercat a diferents pobles del Baix Empordà

Tenim mercat a l’avinguda Catalunya de Palamós, a l’avinguda Europa de Pals, a Santa Cristina d’Aro i a Verges. A Platja d’Aro també trobareu el mercat d’Antiquaris, al Palau d’Esports i Congressos.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Milers de persones segueixen l’eclipsi des de diversos punts del Baix Empordà

Centenars de persones s’han aplegat en diversos punts del Baix Empordà per seguir l’eclipsi solar. Miradors, platges i espais oberts han concentrat molts observadors durant la tarda. El far de Sant Sebastià, a Llafranc, n’ha estat un dels exemples més visibles. Els núvols han fet patir els assistents, però finalment han permès observar el moment més intens.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies