28.4 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

Torna la Festa de Reis als Ametllers dels Trompats

El proper 5 de gener a les 23 hores tindrà lloc un espai de concerts per als joves a l'Ametller de Palafrugell.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Nova Junta Directiva d’Els Trompats

L’associació Els Trompats organitza el proper 5 de gener, la tercera edició de Festa de Reis als Ametllers de Palafrugell. Després de la seva suspensió davant la pandèmia, aquest dijous tornarà a partir de les 23 hores.

Ruth Gou, dels Trompats, explica a Ràdio Palafrugell que el dia de Reis s’omple d’activitats infantils però careixen de juvenils. Per aquest motiu, des de l’entitat van decidir organitzar una activitat pels joves.

D’altra banda, Paula Plaja explica que en aquesta edició s’aposta per la música de casa: de Doble Hug Sound, La Basement Band fins el discjòquei Marc Dunjó.

A més, garanteixen que hi haurà sorpreses per a les persones assistents. Part dels beneficis obtinguts durant la festa es donaran a Creu Roja Palafrugell perquè tots els infants tinguin joguines i regals. La festa rep el suport de l’Ajuntament de Palafrugell.

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dissabte 12 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies