Tres detinguts en un dispositiu a la sortida d’una discoteca de Palafrugell

Però no només això. Es van detectar tres infraccions per tinença de substàncies estupefaents i dos comisos contra la protecció de seguretat ciutadana per tinença d’arma blanca

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Nou dispositiu conjunt entre la Policia Local de Palafrugell i els Mossos d’Esquadra aquest cap de setmana passat a les portes d’un espai d’oci nocturn. Es van fer diversos controls en llocs propers a l’accés, que va acabar amb tres detinguts. Un va ser per un delicte contra la salut pública i dos, perquè tenien una ordre de recerca judicial.

Però no només això. Es van detectar tres infraccions per tinença de substàncies estupefaents i dos comisos contra la protecció de seguretat ciutadana per tinença d’arma blanca.

Al llarg dels controls, pel que fa als test d’alcoholèmia, el balanç va ser de 10 alcoholèmies administratives detectades i 6 més que aniran per via penal; i 6 drogotest realitzats van donar positiu.

Des de la policia, recorden que seguiran “programant dispositius d’aquestes característiques per tal d’evitar que els esdeveniments vinculats a l’oci nocturn provoquin problemàtiques de civisme” i tampoc que “puguin comportar un risc per la seguretat o la convivència entre la ciutadania”.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

El Museu del Suro celebrarà el Dia Internacional dels Museus amb activitats, portes obertes i música en directe

Les activitats inclouran projeccions audiovisuals, tallers familiars, exposicions, una jornada de portes obertes i un concert audiovisual coincidint amb la Nit dels Museus.

Altres notícies