6.9 C
Pals
Dimecres, 10 desembre 2025
- Publicitat -

Un Espanyol amb urgències visita Montilivi

Serà un derbi català amb molts alicients

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els blanc-i-blaus volen redreçar la seva erràtica trajectòria, que els ha dut a ser quarts per la cua, aquest dissabte al camp del Girona.

Serà un derbi català amb molts alicients, com per exemple el passat espanyolista d’alguns futbolistes locals com Stuani, Bernardo o David López.

El Girona, que sap que encara no pot estar tranquil tot i la seva actual dotzena posició, vol regalar un triomf a la sempre fidel afició de Montilivi.

El partit es jugarà a una hora més de dinar que de jugar a futbol, a les 2 de la tarda. I el club gironí ha preparat una arrossada popular prèvia al matx, amb música i activitats infantils, que començarà a les 12 del migdia a la zona del Gol Nord de l’estadi.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els Sex Pistols encapçalan el Viña Rock 2026

Després de travessar un any difícil, el Viña Rock ha anunciat un primer avançament de cartell. Molts dels noms habituals del festival s’hi negaren a participar després que es coneguessin les vinculacions d’aquest amb KKR, qui té interessos amb Israel, cosa que posà el festival en perill. D’altra banda, el cartell de l’any passar també

Altres notícies