Un gran Girona planta cara al líder

L'equip culer va haver de suar molt per endur-se de Montilivi una victòria per la mínima

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els gironins van competir sense complexos davant del Barça, i van posar les coses molt difícils al conjunt blaugrana.

Un solitari gol de Pedri va acabar decidint el duel, però l’equip culer va haver de suar molt en un dia gris de joc, i fins i tot va acabar demanant l’hora davant de les escomeses dels locals.

El tècnic del Girona, Míchel, va destacar en roda de premsa que malgrat ser la segona derrota seguida, estava satisfet amb el fet que el seu equip pràcticament no va concedir ocasions al Barça.

La setmana que ve, els gironins tornaran a jugar a Montilivi contra el València.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Festival Microclima celebrarà una avantsala de quatre concerts íntims

Des del 28 de maig fins al 18 de juny es durà a terme El Microclima al Terrat, una proposta de quatre concerts íntims previs al Festival Microclima. Al cartell hi figuren Celobert (28 de maig) Mazoni (4 de juny), Lluki Valverde (11 de juny) i Kris Tena (18 de juny).   El terrat de

Altres notícies