27.6 C
Pals
Dilluns, 16 juny 2025
- Publicitat -

Un motorista en estat greu després d’un accident a Sant Feliu de Guíxols

Va passar diumenge. El SEM va evacuar l'home amb helicòpter medicalitzat, després de sortir de la carretera per causes desconegudes.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un motorista de 49 anys va tenir un accidenet de trànsit diumenge a Sant Feliu de Guíxols i es troba en estat greu però estable a l’hospital Josep Trueta de Girona, segons explica el Diari de Girona.

Els fets van passar a la carretera C-253 de Palamós, a l’altura del número 392, cap a les 14:45h. El SEM va evacuar l’home amb helicòpter medicalitzat, després de sortir de la carretera per causes desconegudes.

Ara la Policia Local investiga les causes de l’accident.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -
00:38:51

Miquel Noguer: “Sense la Diputació, molts pobles no se’n sortirien”

El president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, ha passat pels estudis de Ràdio Capital i Taronja Ràdio a Palafrugell per parlar de mobilitat, serveis públics, turisme i comunicació institucional. Ha defensat el paper clau de la Diputació en el suport als ajuntaments i ha reflexionat sobre els reptes de futur de les comarques gironines.

Altres notícies