29.3 C
Pals
Dilluns, 16 juny 2025
- Publicitat -

Wolf Alice posposa el concert de Barcelona per la Covid

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Wolf Alice han posposat el concert de Barcelona previst pel 6 de març a la Sala Apolo. El coronavirus ha provocat que el grup britànic ajornés la gira britànica prevista pel mes de gener i que les dates es moguin durant els mesos de febrer i març, dates on originàriament havien de visitar altres ciutats europees com la capital catalana.

De moment no hi ha noves dates anunciades, però les entrades seran vàlides per quan s’anunciïn els nous concerts, que sembla podrien tenir lloc el novembre. Els qui vulguin recuperar els diners ho podran fer pel mateix sistema on van ser adquirides.

Wolf Alice havien de presentar el seu nou treball “Blue Weekend”

L’entrada Wolf Alice posposa el concert de Barcelona per la Covid ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:38:51

Miquel Noguer: “Sense la Diputació, molts pobles no se’n sortirien”

El president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, ha passat pels estudis de Ràdio Capital i Taronja Ràdio a Palafrugell per parlar de mobilitat, serveis públics, turisme i comunicació institucional. Ha defensat el paper clau de la Diputació en el suport als ajuntaments i ha reflexionat sobre els reptes de futur de les comarques gironines.

Altres notícies