Proposen una ciutat turística «de gran luxe» a la Costa Brava

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Proposen una ciutat turística "de gran luxe" a la Costa Brava
Loading
/

La Federació d’Hostaleria de Girona planteja una ciutat turística de gran luxe com a model de futur. El president de l’entitat, Antoni Escudero, afirma que a la demarcació hi manquen projectes de gran envergadura i apunta a Lloret de Mar o Platja d’Aro com a possible ubicació. D’altra banda, Escudero afirma que l’intrusisme al sector fomenta la turismofòbia.

La Federació d’Hostaleria de Girona agrupa més de 1.500 empreses a la demarcació, integrades en una desena d’associacions. L’entitat arriba als seus 40 anys i coincidint amb aquest aniversari, el seu president, Antoni Escudero, ha analitzat el present i futur del sector. En un discurs amb motiu del Dia Internacional del Turisme, celebrat recentment, Escudero ha alertat de la competència deslleial per part dels pisos turístics sense llicència, als quals acusa de generar turismofòbia.

Pel que fa al futur del sector, Antoni Escudero destaca que la competència internacional es posiciona amb ciutats turístiques de gran luxe, en països com la Xina, el Japó, Dubai o Qatar. Per això, reclama un projecte d’aquestes característiques a les comarques de Girona. Segons Escudero, hi ha interès de grans cadenes hoteleres per fer-ho a Lloret de Mar o Platja d’Aro, però per ara no ha pogut ser per la manca de suport de les administracions.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós programa més de setanta activitats per a la Festa Major de 2026

Palamós ja té a punt la Festa Major de 2026, amb més de setanta activitats repartides entre els actes previs i els dies centrals de celebració. La programació inclou concerts, espectacles familiars, cultura popular, sardanes, barraques i focs artificials. El pregó anirà a càrrec de l’entitat de persones afectades per fibromiàlgia del Baix Empordà, que commemora 25 anys de trajectòria.

Altres notícies