Les restes de l’ex-huracà Leslie ens afectaran aquest matí

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Durant les primers hores d’aquest matí ens acabaran d’afectar les restes de l’ex-huracà Leslie que ens ha arribat la passada nit i matinada en forma de depressió.

La part més forta i intensa de precipitacions, s’ha produït al llarg d’aquesta matinada però es mantenen els avisos per intensitat de pluja, ratxes de vent que poden superar els 70 km/h i mal estat de la mar amb onades superiors als 4 metres d’alçada.

Ràpidament amb el pas de les hores les precipitacions aniran disminuint, i fins i tot es poden obrir clarianes a mig dia i a la tarda.

Demà no acaba de fer net del tot i serà un dia amb intervals de núvols, tot i que no s’esperen precipitacions, i les temperatures seran semblants a les d’avui entre els 14ºC i els 22ºC.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Speed Dating de Calonge i Sant Antoni ofereix 110 llocs de treball en la seva vuitena edició

La cita es farà el 12 de març al Palau Firal de Sant Antoni i ja té més de 250 entrevistes programades.

Altres notícies