Personalitza les Preferències de Consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-te a navegar eficientment i realitzar certes funcions. Trobaràs informació detallada sobre totes les cookies en cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al teu navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.

També utilitzem cookies de tercers que ens ajuden a analitzar com utilitzes aquest lloc web, emmagatzemar les teves preferències i proporcionar el contingut i els anuncis rellevants per a tu. Aquestes cookies només s'emmagatzemaran al teu navegador amb el teu consentiment previ.

Pots triar activar o desactivar algunes o totes aquestes cookies, però desactivar algunes d'elles pot afectar la teva experiència de navegació.

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha cookies per mostrar

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha cookies per mostrar

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha cookies per mostrar

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha cookies per mostrar

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha cookies per mostrar

27 C
Pals
Dimecres, 11 juny 2025
- Publicitat -

Presentada la campanya d’estiu “Esperit d’Empordà”

La campanya busca tocar la fibra sensible, apel·lant a les emocions de tot aquell que visiti l'Empordà

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Avui dimecres s’ha fet l’acte de presentació de la campanya que pretén incentivar el turisme a les comarques empordaneses. L’acció porta com a lema “Esperit Empordà”, i ha estat exposada davant dels mitjans a Gualta. En un intent de fomentar les visites a les comarques empordaneses de cara a l’estiu que comença, el conseller comarcal delegat de turisme Agustí Badosa, ha explicat que és necessària la promoció per reflotar un sector molt afectat per la pandèmia. La campanya busca tocar la fibra sensible, apel·lant a les emocions de tot aquell que visiti l’Empordà. Recordem que a la campanya del 2020, degut al context imperant en aquell moment, es presentava un territori on regna la tranquil·litat destacant-ne els paisatges i el patrimoni. Per la seva banda, el conseller de Turisme del Baix Empordà, Xavier Dilmé, ha defensat la diversitat de la zona. Dilmé parlava de la mar i de l’interior com a valors afegits, així com els espais grans que permeten allunyar-se de massificacions. També durant aquest acte de presentació, el vicepresident del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Jordi Masquef, ha posat de relleu la tasca conjunta entre la part pública i la privada i que es complementa amb la que el patronat va presentar fa poc dins del mateix projecte. La campanya iniciada avui s’allargarà fins a finals de juliol, i en l’espot publicitari es posa èmfasi en la fidelització del turisme de proximitat. Racons tan singulars com el Far del Cap de Creus (Cadaqués), el castell de Sant Salvador (Port de la Selva), Maçanet de Cabrenys, Palamós, Romanyà de la Selva o Begur, són protagonistes de l’anunci. La intenció dels  seus creadors -la productora Visual13- és fer promoció a tot Catalunya, i a tots els nivells -mitjans tradicionals, digitals, i xarxes socials. Es pot trobar al web www.emporda.cat,  que es convertirà en la plataforma on es podran veure tots els vídeos relacionats. La peça principal de la campanya és un espot de vint segons ideat per a televisió i canals online, i que s’ha editat en cinc idiomes –català, castellà, anglès, francès i alemany. També s’han realitzat sis vídeos específics per a canals online que s’aniran publicant durant l’acció promocional. Com a dada, l’anterior campanya «Jo em planto a l’Empordà» es va poder veure tant als mitjans tradicionals com a la xarxa, i va acumular gairebé 6 milions d’impactes en televisió i 2,5 a la ràdio. Pel que fa a la campanya a les xarxes socials es van generar més de 880 mil impressions i més de 3.300 interaccions amb l’etiqueta #joemplantoalemporda. En la campanya “Esperit d’Empordà” hi participen els consells comarcals del Baix i Alt Empordà, conjuntament amb l’associació Alt Empordà turisme, la comissió turística del Baix Empordà i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona.

 

 

 

 

 

 

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies