Actualitat local, tot i que costa

"I, mentrestant, Dolors Bassa a la presó. Ja portem dos mesos enviant-li cartes setmanals amb totes les notícies del Baix Empordà"

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Costa parlar d’alguna altra cosa aquest matí que no sigui de la posada en llibertat dels membres de la Manada, que van VIOLAR, sí, VIOLAR, una noia a les festes dels Sanfermins. Dic violar, encara que la sentència de l’Audiència de Navarra diu que només la van abusar. Ja ho sabeu tot això.

Que ara la mateixa Audiència hagi decidit que aquestes persones han de sortir en llibertat és indignant. I el fet que hi hagi un vot particular dins del Tribunal, una persona que no pensa que hagin de ser lliures, demostra que no és l’única alternativa.

I, mentrestant, Dolors Bassa a la presó. Ja portem dos mesos enviant-li cartes setmanals amb totes les notícies del Baix Empordà. I com que necessitem contingut per omplir-les, tot i la indignació que ens provoquen fets com els de la Manada, seguirem despertant-vos i explicant-vos notícies del Baix Empordà.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Comerçiada arriba per primer cop a tot Catalunya amb 1.500 establiments i 40 associacions

La iniciativa, nascuda a les comarques gironines, amplia enguany la participació a les quatre demarcacions i suma cambres de comerç, organitzacions empresarials i associacions locals en una campanya conjunta per donar visibilitat al comerç de proximitat.
- Publicitat -
banner can montes

Altres notícies