27 C
Pals
Divendres, 19 setembre 2025
- Publicitat -

Agbar defensa a S’Agaró l’aigua regenerada com “la solució per garantir el subministrament” i fer front a la sequera

El CEO del grup detalla es "costa el doble que el tractament d'aigua tradicional, però menys que dessalinitzar"

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Agbar defensa l’aigua regenerada com “la solució per garantir el subministrament” i fer front a la sequera. Ho ha explicat aquest dissabte al matí el CEO del grup, Narciso Berberana, al debat sobre ‘Tranformació energètica i sostenibilitat’ en què ha participat a la XXVIII Jornades Econòmiques de S’Agaró.

Berberana ha assegurat que regenerar aigua “costa el doble que el tractament d’aigua tradicional, però menys que dessalinitzar”. A més, ha dit que també “redueix l’impacte ambiental” i que “no hi ha cap tractament més barat en termes sanitaris” perquè, de rebot, “evita malalties” derivades del seu ús. En la mateixa taula també s’ha parlat de l’ús del petroli en l’aposta cap a la descarbonització.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:19:00

Cuina de reaprofitament amb Quim Casellas a DE CAP A CAP

  https://youtu.be/uII4yFkHG38 Aquesta setmana Quim Casellas proposa unes quantes idees reaprofitant menjar que ha sobrat.  

Altres notícies