30.9 C
Pals
Diumenge, 20 juliol 2025
- Publicitat -

Analitzen les teulades de la Bisbal d’Empordà amb un dron per detectar les zones més afectades per la pedregada

El Consell Comarcal posarà a disposició dels particulars material de seguretat per manipular l'amiant

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Grup d’Estructures Col·lapsades (GREC) dels Bombers s’ha desplaçat aquest divendres a la Bisbal d’Empordà per analitzar les teulades del municipi i un dron ha sobrevolat el municipi per detectar les zones més afectades per la pedregada de dimarts.

Precisament, el fenomen va provocar danys importants en cobertes d’uralita i el Consell Comarcal oferirà, a partir de dimarts, als particulars material de seguretat per manipular-lo. A més, a partir del 7 de setembre habilitarà un espai davant de la deixalleria per llençar el material manipulat.

En paral·lel l’Ajuntament no cobrarà taxes per les obres de reparacions de teulades afectades perla pedregada durant els mesos de setembre i octubre.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palafrugell reobre la platja de Tamariu després de resoldre l’abocament d’aigües residuals

Després que es reparés aquesta avaria i de realitzar diverses comprovacions de qualitat fetes durant la matinada s'ha donat per resolta la incidència.

Altres notícies