Avui Begur recupera la benedicció de Rams a l’ermita de Sant Ramon

L'any passat es va fer a les escalinates de l'església parroquial de Sant Pere a causa de la pluja

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Avui Begur recupera la tradició de la benedicció de les palmes de Diumenge de Rams a l’ermita de Sant Ramon, a les 11h del matí.
L’any passat ja s’havia programat per fer-la allà amb l’arribada del nou mossèn Josep Taberner, però no va poder ser per la pluja, i es va haver de fer a les escalinates de l’església parroquial de Sant Pere. Seguidament, es farà la missa solemne a l’església.
La tradició de fer la benedicció a l’ermita i no pas davant l’església es va deixar de fer durant la presència del seu antecessor, Joan Pujol, que ara es troba destinat a Sant Feliu de Guíxols. Amb la benedicció, l’ermita tornarà a obrir dos cops a l’any, quan darrerament només ho feia per la diada del patró. En cas de pluja, la benedicció es farà també a l’església parroquial.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner agrienergia

Muse anuncia dues dates a Madrid i una a València el gener de 2027

Muse amplia la seva pròxima gira i confirma, ara sí, el seu retorn als escenaris de l’Estat espanyol. El trio britànic actuarà a Madrid en dues ocasions i també farà parada a València el gener de 2027. La banda actuarà els dies 19 i 20 de gener al Movistar Arena de Madrid, mentre que el
- Publicitat -

Altres notícies