9.2 C
Pals
Divendres, 23 gener 2026

Baixada de temperatures i ruixats

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquesta nit ja ha ens ha començat a creuar un front que ha fet baixar les temperatures i ens ha portat ruixats, de fet va plovent a estones i ho farà fins al migdia, després començarà a agafar protagonisme el vent que bufarà amb intensitat moderada, precisament per això el Servei Meteorològic de Catalunya ha emès un avís per vent i per alteració marítima.

I els propers dies, dissabte no acabarà de fer net amb ruixats dispersos i força núvols sobretot al matí. Diumenge serà un dia molt més tranquil i assolellat.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Canet Rock presenta el cartell complet i frega el sold out en la seva dotzena edició

Canet Rock, arribarà el dissabte 4 de juliol a la seva dotzena edició en plena forma amb l’objectiu que Canet de Mar torni a convertir-se en el centre neuràlgic de la música en directe i la festa. Aquesta tarda s’ha presentat el cartell complet del festival i ja només queden 3.000 entrades disponibles per assolir

Altres notícies