Calonge organitza unes jornades sobre mobilitat sostenible

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Durant els dies 7 i 8 d’octubre, el Castell de Calonge serà l’escenari de les jornades “Sustainable Mobility for a Safe & Smart Town”, organitzades conjuntament per UIC Barcelona i l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni. Es tracta d’unes jornades en què estudiants de qualsevol universitat tindran l’oportunitat de presentar projectes i idees innovadores, entorn a la mobilitat sostenible i que resolguin un repte real de Calonge.

Dividides en dues parts independents, les jornades estan pensades per aprendre dels professionals que treballen en l’àmbit de la mobilitat i les ciutats intel·ligents i per posar en pràctica bones idees.

En aquest context, el divendres 7 d’octubre tindran lloc les conferències, a càrrec de l’Institut de Mobilitat del RACC, pàrquings SABA, la Universitat de Corea i l’OAB (Office of Architecture Barcelona).

El dia següent serà el moment dels estudiants universitaris i joves professionals de diferents àmbits i estudis, fins a 35 anys d’edat. Sota el nom de Smart Design Business Challenge, la competició tindrà un temps limitat per treballar-hi, des de 9.30 h a 17.30 h. La participació pot ser individual o en grups de dos. Un cop analitzats els projectes, un jurat d’experts anunciarà el veredicte a les 18:30h, abans de donar per finalitzat l’esdeveniment.

Aquestes jornades són fruit de l’acord firmat fa un any, entre UIC Barcelona i l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, que té com a objectiu fomentar i impulsar la formació en emprenedoria, gestió cultural i arquitectura, mitjançant el desenvolupament d’activitats educatives a la zona de Calonge i Sant Antoni.
Consulta el programa complet i inscriu-t’hi a través del web de UIC Barcelona.

- Publicitat -
- Publicitat -

Anna Andreu emociona el públic de la Pera en una de les nits més íntimes del Festival ÍTACA

La plaça Catalunya de la Pera es va omplir aquest divendres per rebre Anna Andreu en una de les actuacions més emotives del Festival ÍTACA. La cantautora hi va presentar Vigília, en un concert marcat per la proximitat i la sensibilitat. El certamen es tancarà el 5 de juliol a Calella de Palafrugell.

Altres notícies