Cel serè divendres i més núvols de cara a diumenge

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Encarem el divendres amb domini del temps assolellat, un cel serè que també ha permès que la temperatura baixi més aquestes darreres nits i per tant el dia també es lleva fred, valors mínims de 3 a 5ºC al Baix Empordà. Al migdia més suavitat amb fins a 17ºC de màxima.

Pel cap de setmana, dissabte tot i que el cel no serà del tot serè, en conjunt farà bon dia, però començaran a aparèixer núvols sobretot cap al final de la jornada que seran el preludi d’un diumenge amb cel més tapat, fins  i tot algun plugim es pot escapar.

La setmana que ve portarà canvis importants al temps, entre dimarts i dijous una atmosfera més inestable  amb pluja, i una temperatura plenament hivernal entre mitjans i finals de la propera setmana.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal és la seu del Catalonia Open WTA 125 i celebra el desè aniversari del torneig de tennis femení

La Bisbal d’Empordà, Capital del Tennis Català 2026, acollirà del 27 d’abril al 3 de maig el Catalonia Open Solgironès WTA 125, amb jugadores d’alt nivell internacional. El torneig combinarà competició, activitats inclusives i propostes educatives, i donarà pas a l’ITF W35 de Platja d’Aro.

Altres notícies