Coldplay anuncien que tenen un nou disc gravat anomenat “Moon Music”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Coldplay van concedir una entrevista a CityNews del Canadà, on han deixat anar un gran titular que ha alegrat als seus seguidors. Chris Martin afirma que tenen gravat un nou disc, la continuació de “Music of the Spheres”, que portarà per nom “Moon Music” i que serà com una segona part del darrer disc.

Així mateix, van explicar que encara trigarà temps a veure la llum, però que durant l’actual gira estrenaran algunes de les noves cançons del disc.

Una gira que passarà per Barcelona els dies 24,25,27 i 28 de maig, amb totes les entrades exhaurides des de fa mesos.

L’entrada Coldplay anuncien que tenen un nou disc gravat anomenat “Moon Music” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Mercat de Música Viva de Vic reforça el seu model amb 72 propostes i una reflexió sobre el futur dels directes

El Mercat de Música Viva de Vic ja ha desvelat la programació de la seva 38a edició, que se celebrarà del 16 al 20 de setembre amb una aposta clara per la innovació, les estrenes i la reflexió al voltant de la música en directe. El certamen consolida així el model impulsat per la seva

Altres notícies