Cristina Pujol, 23a posició als JJOO de Tòquio

Pujol que va debutar als seus primer Jocs Olímpics amb una magnífica primera posició no ha pogut classificar-se per a la Medal Race després de disputar les deu regates prèvies

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La regatista del Club Port d’Aro, Cristina Pujol, ha quedat en 23a posició als Jocs Olímpics de Tòquio 2020, en la classe de Làser Radial.

Pujol que va debutar als seus primer Jocs Olímpics amb una magnífica primera posició no ha pogut classificar-se per a la Medal Race després de disputar les deu regates prèvies.

Cristina Pujol, Laser Radial als Jocs Olímpics de Tòquio 2020 © Sailingshots para RFEV
Cristina Pujol, Laser Radial als Jocs Olímpics de Tòquio 2020 © Sailingshots para RFEV

Des del Club Nàutic Port d’Aro han volgut reiterar que «és un orgull poder comptar amb una regatista que representa els valors de la vela i del Club arreu del món», com han publicat en un comunicat.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Som Energia, Fundació Climent Guitart i bonÀrea Agrupa reben els VI Premis Josep Pallach pel seu compromís amb l’educació i la societat

Som Energia, Fundació Climent Guitart i bonÀrea Agrupa han rebut els VI Premis Josep Pallach Empreses per l’Educació i el Compromís Social. Els guardons reconeixen la tasca de tres entitats en la promoció de valors educatius i responsabilitat social. L’acte de lliurament s’ha fet al Museu del Suro de Palafrugell.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies