Despleguen l’estelada negra «més gran dels Països Catalans» a Palafrugell

L'entitat Catalans per la Independència ha organitzat un acte a Palafrugell en senyal de protesta contra la "inacció" dels partits polítics independentistes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fotografia: Catalans per la Independència, via Twitter

L’entitat Catalans per la Independència ha organitzat un acte a Palafrugell aquest diumenge en senyal de protesta contra la «inacció» dels partits polítics independentistes. Durant aquest acte, s’ha desplegat la que asseguren que és «la bandera de no-rendició més gran dels Països Catalans», col·locant plàstics negres i blancs al terra. Catalans per la Independència ha volgut enviar un missatge clar als polítics catalans: «No us tornarem a votar».

En un discurs durant l’acte, l’entitat ha assegurat que els partits independentistes són «uns botiflers» i uns «traïdors», per no aplicar el mandat de l’1-O.

https://twitter.com/XaioTro/status/1528340486712328192?s=20&t=XOSJwEgvlKK77GnWJ84Nig

Sobre la bandera negra

Aquesta bandera negra que s’ha desplegat a Palafrugell és la que utilitzen algunes de les entitats independentistes més «radicals», i va ser ideada per la Fundació Reeixida. Commemora el tricentenari de la guerra de Successió. Durant aquells anys (sobretot durant el setge de Barcelona el 1714), es veien banderes negres com a símbol de resistència. Així doncs, la bandera negra redissenyada l’any 2014 simbolitza aquesta lluita contínua.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Clara Brunet i Bor Zuljan tancaran el Festival de Torroella amb ‘Mr Dowland’s Dream’

El Festival de Torroella de Montgrí tancarà la seva 46a edició aquest divendres amb Clara Brunet i Bor Zuljan. Presentaran Mr Dowland's Dream a l'Església de Sant Genís. La recta final també inclourà Concerto 1700 amb Laura Marchal i Le Poème Harmonique. El festival In-Edit Empordà completarà la programació amb l'estrena de Yuja.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies