Dimecres de sol i pinzellades de núvols alts. Vent de garbí moderat i temperatures més altes.

Isaac Vilà
Isaac Vilà
L'Estartit, 2000. M'agrada estar sempre a prop del mar on practico moltes activitats. Soc geògraf, regatista i jutge de regates de vela. La meteorologia m'ha fascinat sempre, per la connexió què tinc amb els esports aquàtics i a l'aire lliure. Sempre tinc un ull posat al cel i a la mar. Actualment, també faig el temps del cap de setmana a ElNacional.cat.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després dels ruixats i tempestes d’ahir dimarts que van deixar registres de 15 litres a Palafrugell, 11 a Sant Feliu i 7 a l’Estartit, aquest dimecres no esperem pluja.

Durant el matí, alguna boirina es podria veure en planes i zones interiors. Ràpidament, es dissiparan i el sol s’imposarà a tot arreu. De cara la tarda, el cel s’anirà entelant de núvols prims què arribaran per ponent.

El més destacable de la jornada serà el vent de garbí, què bufarà moderat a partir del migdia, remenant la mar al llarg de les hores.

Les temperatures pujaran clarament, arribant a valors estiuencs, sobretot a l’interior. De cara la pròxima nit i matinada, el vent es mantindrà i l’ambient serà molt suau.

Per a demà dijous, la garbinada serà la protagonista.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Els campanars que no toquen el cel del Baix Empordà

El Baix Empordà és una de les comarques catalanes que compta amb diversos municipis que no han aconseguit enllestir les obres dels seus campanars.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies