Dimecres de sol i pinzellades de núvols alts. Vent de garbí moderat i temperatures més altes.

Isaac Vilà
Isaac Vilà
L'Estartit, 2000. M'agrada estar sempre a prop del mar on practico moltes activitats. Soc geògraf, regatista i jutge de regates de vela. La meteorologia m'ha fascinat sempre, per la connexió què tinc amb els esports aquàtics i a l'aire lliure. Sempre tinc un ull posat al cel i a la mar. Actualment, també faig el temps del cap de setmana a ElNacional.cat.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Després dels ruixats i tempestes d’ahir dimarts que van deixar registres de 15 litres a Palafrugell, 11 a Sant Feliu i 7 a l’Estartit, aquest dimecres no esperem pluja.

Durant el matí, alguna boirina es podria veure en planes i zones interiors. Ràpidament, es dissiparan i el sol s’imposarà a tot arreu. De cara la tarda, el cel s’anirà entelant de núvols prims què arribaran per ponent.

El més destacable de la jornada serà el vent de garbí, què bufarà moderat a partir del migdia, remenant la mar al llarg de les hores.

Les temperatures pujaran clarament, arribant a valors estiuencs, sobretot a l’interior. De cara la pròxima nit i matinada, el vent es mantindrà i l’ambient serà molt suau.

Per a demà dijous, la garbinada serà la protagonista.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Joan Torras pren possessió com a nou síndic de greuges de Palamós

Joan Torras Roca és el nou síndic de greuges de Palamós i Sant Joan. Va prendre possessió del càrrec durant el Ple municipal d'aquest dimarts. Torras, de 72 anys, substitueix Fina Camós, primera dona al capdavant de la institució. El nou síndic inicia un mandat de cinc anys i assumeix la defensa dels drets de la ciutadania davant l'administració municipal.
- Publicitat -

Altres notícies