9.3 C
Pals
Dilluns, 29 desembre 2025
- Publicitat -

Matí de Dissabte Sant amb retencions a l’AP-7 al Vallès i en vies d’accés a la costa

A la C-66 a Forallac s'ha produït un xoc per la irrupció d'un animal a la calçada amb el resultat d'una persona ferida menys greu

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Matí de Dissabte Sant amb retencions moderades a la xarxa viària catalana, especialment al tram nord de l’AP-7 i en vies d’accés a la costa com la C-32 a Palafolls, la GI-600 a Tordera, la C-35/C-65 a Llagostera i l’N-340 al Vendrell. Destaquen els 11 quilòmetres d’aturades que s’han registrat entre Mollet i la Roca del Vallès a l’AP-7, segons el Servei Català de Trànsit (SCT). En sentit sud, també hi ha hagut uns tres quilòmetres de cua entre Sant Cugat i Castellbisbal, i entre Martorell i Castellví de Rosanes. En paral·lel, s’han produït uns dos quilòmetres de congestió a la C-31, entre Gualta i Torroella, per creuar el pont sobre el riu Ter. Finalment, un accident a l’A-2 a Sant Joan Despí ha provocat dos quilòmetres de retencions.

I a la C-66 a Forallac s’ha produït un xoc per la irrupció d’un animal a la calçada amb el resultat d’una persona ferida menys greu, que ha estat evacuada pel SEM a l’hospital Josep Trueta de Girona.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Mar dels Nens celebra 30 anys com a cita clau del Nadal a Platja d’Aro

El Parc Infantil de Nadal El Mar dels Nens arriba als 30 anys consolidat com un dels esdeveniments familiars més destacats de Platja d’Aro. L’edició d’enguany incorpora espais inclusius, activitats per a totes les edats i una àmplia oferta lúdica. El recinte obre fins al 4 de gener, amb promocions i una gran participació de famílies.

Altres notícies