Arribem al tram final de la setmana amb un estat del cel entre mig i força ennuvolat. Una nuvolositat que serà més abundant cap al final del dia amb vent de component sud que bufarà amb cops màxims de fins a 50 km/h.
La temperatura màxima arribarà entre els 18 i 20ºC, i la propera nit i matinada de dissabte, a causa de l’efecte del vent i sumat a un cel més cobert, la temperatura mínima quedarà per sobre els 14ºC a bona part del Baix Empordà en un matí de dissabte poc fred.
Un dissabte que continuarem amb aquest vent del sud de força moderada, alguna ratxa de fins a 50 km/h i el dia serà força ennuvolat i fins a migdia pot ploure, en general precipitacions de caràcter feble i acumulacions entre els 5 i fins a 20 mm.

Diumenge cel variable amb més clarianes i fins i tot estones de sol entre matí i migdia, però cap al final de la jornada el pas d’un nou front ens portarà un final de setmana i dia de Tot Sants ennuvolat i risc de pluja durant els primers dies de novembre, juntament amb un descens de la temperatura.