Dolors Bassa, aïllada per símptomes de coronavirus

L'exconsellera de Treball, Afers Socials i Famílies, Dolors Bassa, està aïllada de la resta d'empresonades al Puig de les Basses al presentar símptomes de coronavirus

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Dolors Bassa, exconsellera de Treball, Afers Socials i Família està aïllada dels seus companys a la presó del Puig de les Basses per símptomes de coronavirus, segons han explicat diversos mitjans.

El passat 17 de febrer, Dolors Bassa, condemnada a 12 anys de presó per la sentència del Tribunal Suprem, va sortir de la presó per primera vegada, tres dies a la setmana unes vuit hores. Amb l’aplicació de l’article 100.2 del reglament penitenciari, Bassa, s’encarregarà de la cura de la seva mare, un permís que el jutge ha permès.

Tot i això, per evitar la propagació del COVID-19, Bassa ha renunciat a les sortides previstes. Tot i això, el Departament de Justícia, ha suspès el permís així que tampoc podrà sortir en un futur pròxim.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner agrienergia

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros a dinamitzar l’economia gironina

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros durant el 2027 a subvencions per impulsar l’economia de les comarques gironines. Els ajuts cobriran projectes de promoció econòmica, dinamització comercial, comerç de proximitat i tecnologia. Les convocatòries s’adreçaran a ens locals, associacions de mercats i entitats sense afany de lucre de la demarcació a partir de principis de l’any vinent.
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

Altres notícies