El Bisbal Bàsquet viatja a Saragossa

A manca de dues jornades per finalitzar la lliga EBA, l'equip baixempordanès ja no s'hi juga res més que conservar el quart lloc

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

En un partit intranscendent a efectes de pujar de categoria o de perdre-la, els bisbalencs visiten la pista de l’Azulejos Moncayo de Saragossa.

Amb 14 victòries i 10 derrotes, i a manca de dues jornades per finalitzar la lliga EBA, l’equip baixempordanès ja no s’hi juga res més que conservar el quart lloc.

De totes maneres, i amb la presència amenaçadora de la Unió Esportiva Mataró (que són cinquens amb el mateix balanç, però amb pitjor diferència anotadora), el conjunt dirigit per Carles Rofes no vol perdre la seva actual posició.

El duel es jugarà demà dissabte a les 7 de la tarda.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal és la seu del Catalonia Open WTA 125 i celebra el desè aniversari del torneig de tennis femení

La Bisbal d’Empordà, Capital del Tennis Català 2026, acollirà del 27 d’abril al 3 de maig el Catalonia Open Solgironès WTA 125, amb jugadores d’alt nivell internacional. El torneig combinarà competició, activitats inclusives i propostes educatives, i donarà pas a l’ITF W35 de Platja d’Aro.

Altres notícies